Tilmelding ...

Ungdomstur 2024/2025

Ungdomstur til Livigno i Italien.   24. januar-2. februar 2025 (uge 5).

Der er åbent for tilmelding til denne tur. Klik her for at gå direkte til tilmelding.

Glostrup Skiclub - ungdomstur til Livigno UGE 5, 2025

Vi gentager succesen med ungdomsturen, denne gang til Livigno!

Velkommen til årets fedeste skiferie, fyldt med sjove, festlige og flotte oplevelser, til en super studentervenlig pris!

Du får muligheden for at lære nye mennesker at kende, udvikle dit skiløb og nyde og nyde de lange brede piste, som begynder kun en kort gåtur fra hoveddøren. Slut eftermiddagen af med at danse på afterski-barerne med en kold øl, og ha’ en fest med dine venner og alle de andre glade unge mennesker som er med på turen!

Prisen inkluderer:

• Ophold (✓)
  • Liftkort (✓)
  • Transport* (✓)
  • Gratis skiskole for Råbegyndere (✓)
  • Mulighed for tilkøb af skiskole for andre (✓)

Destination:

Livigno - en af Alpernes perler og et fantastisk skisportssted!

Livigno er en charmerende bjergby, hvor du kan spænde skiene på blot en kort gåtur fra lejligheden. Området er kendt for at gå meget op i deres kvalitet af løjperne. Med en beliggenhed i 1816 meters højde er der fantastiske sneforhold hele sæsonen, så du slipper for isede eller slushice piste. Liftinfrastrukturen er også i top, så du sjældent skal stå i kø.

Livigno er perfekt for både begyndere og øvede skiløbere. Området byder på brede ”motorvejs” piste som er perfekte for begyndere, længere oppe i terrænet ligger der mere udfordrende piste som er gode til de mere øvede skiløbere som søger en udfordring. Byen er et toldfrit område, hvilket gør mad, alkohol og shopping billigere end i Danmark.

Ophold:

Natale House - Komfortabel og Bekvem Indkvartering i Livigno.

Natale House ligger i en rolig og charmerende del af Livigno, kun en kort gåtur fra Doss-skiliften (lift nr. 18) og med nem adgang til både pister og byens faciliteter. Denne ejendom tilbyder moderne og hyggelige lejligheder, som er perfekte for f.eks. grupper af venner og par, der søger en komfortabel base for deres skiferie.

Hvis I er interesseret I mere information om indkvarteringen kan det findes her.

Faciliteter og Beliggenhed:

Nærhed til Lift: Kun 200 meter fra Doss-skiliften, hvilket gør det nemt og hurtigt at komme ud på pisterne hver morgen.
Ski-bus Stop: Der er et ski-busstop lige uden for døren, som gør det nemt at komme rundt i hele skiområdet uden besvær.
Restauranter og Barer: Der er flere restauranter og barer inden for kort afstand, hvilket giver rig mulighed for at nyde lokal mad og drikke efter en lang dag på ski.

Budget:
Turen vil koste 4895.- kr og prisen inkluderer:
  • Ophold
  • Liftkort
Dertil Transport:
  • Bus: 1400.- kr
  • Fly + bustransfer: 2900.- kr.

Bemærk at denne tur er en pakkerejse gennem SKILINK, som er teknisk arrangør. Der tages forbehold for prisændringer.

Depositum for tilmelding: 2000 kr.- Dette er et sikkerhedsnet, som sørger for at rejsen hurtigt kan sælges videre, hvis nogen vælger at melde fra. Depositum skal betales ved tilmeldingen.

Transport:

Der er både mulighed for at rejse med bus og fly. Flyveturen tager cirka 1 time og 30 minutter, hvorefter en shuttlebus transporterer jer til destinationen på cirka 3 timer. Busturen tager mellem 16 og 20 timer, afhængig af trafikforhold og andre uforudsete hændelser. Detaljer om mødested og tidspunkter vil blive kommunikeret, når vi nærmer os afrejse.

Det er vigtigt at have sit pas med, da vi rammer den schweiziske grænse, som ofte er meget strikse med den slags. Busturen plejer at være rigtig hyggelig med god stemning, så det kan I også sagtens glæde jer til!

Skiskole:

Glostrup skiclub tilbyder skiskole til alle begyndere de første dage af turen. Husk at angive ved tilmelding om i er råbegyndere.

Tilmelding sker her på klubbens hjemmeside samt ved at overføre 2000 kr. pr. person til:< Glostrup Skiklub, Nordea 2279 9034192860.
Sidste tilmeldingsfrist: 1/11 2024
Indbetalingsdato for restbeløb: 1/12 2024

For information om tilmeldings- og betalingsbetingelser henvises til klubbens standard rejsebetingelser, som kan ses her.
Bemærk:
Medlemskab af Glostrup Skiclub er påkrævet – hvis du ikke er medlem er første års medlemskab inkluderet i turen og indmeldelse kan hurtig klares her på hjemmesiden.
Det er vigtigt at registrere dig som medlem af klubben, så er du også dækket af Dansk Idrætsforbunds rejseforsikring, som er inkluderet i medlemskabet.
Turleder:

Kontakt informationer:

Turleder - Casper Rasmussen:
E-Mail: Casperwrasmussen@gmail.com

I må også meget gerne skrive til mig på Facebook!

Vi glæder os til at se jer!

Casper