Skiture i vinteren 2003/2004

Klubben arrangerer i sæsonen 2003/2004 fire længerevarende skiture til hhv. alperne og de norske fjelde.

Saalbach
22-27 januar 2004
(uge 4/5)
5 dages tur til Saalbach i Østrig. En tur med fokus på fedt skitærren og superb afterski!

Scheffau
12-17 februar 2004
(uge 7)
6 dages tur til Scheffau i Tirol/Østrig. Tur med fokus på børnefamilier.

Val d'Isère
5-14 marts 2004
(uge 11)
Ugetur til Val d'Isère i Frankrig. Voksentur med fokus på suverænt skiløb.

Hemsedal
31 marts - 5 april 2004
(uge 14)
5 dages tur til Hemsedal i Norge. Hyttetur med fokus på masser af sol og sne. Klubmesterskaber.

Éndags ture
Éndagsture arrangeres som regel når vejret arter sig og der er sne på de sydsvenske bakker. Følg med på hjemmesiderne.

Tilmelding til skiture, vinter 2003/2004

Her kan du tilmelde dig til vinterens ture. Du kan enten tilmelde dig elektronisk nedenfor, eller du kan udskrive tilmeldings-blanketten (PDF format) og sende den med posten til turarrangøren.

Turvalg

Deltagere og tilmelding til skiskole

Indtast, navn og køn og fødselsår for alle der skal tilmeldes nedenunder. Udfyld også ønske til skiskole, erfaring på ski og evt. ønsket tema i skiundervisningen.

Skiskole: Undervisning er obligatorisk for begyndere samt alle mellem 6-17år på korte ture. På ugeture er undervisning obligatorisk for alle >5år. Tema udfyldes i tilfælde af at det udbydes på turen, f.eks. porte, pukler etc. eller begynder/børn. Uger på ski: Her udfylder du det totale antal uger du har løbet på ski til brug ved holdinddeling. Generel information om skiskolen finder du her. Kig også i de enkelte turoplæg for flere informationer.

Deltagerinfo Info til skiskole.
Fornavn* Efternavn* M/K* Føde år* Ja tak* Uger på ski* Evt. Temaønske

Adresse* Postnr.* By*
Telefon E-mail
Felter markeret med * skal udfyldes. Hvis du har spørgsmål vedrørende tilmelding så send en mail til tilmeld@glostrupskiclub.dk , du kan også kontakte de enkelte turarrangører, se tlf. og mail under de forskellige turoplæg.

Skriv her hvis du f.eks. kører selv eller har andre ændringer:

Bemærk. Medlemmer indmeldt i Glostrup Skiclub før 1. april 2003 kan forlods tilmelde sig turene inden d. 10. oktober 2003. Medlemmer indmeldt efter 1. april 2003 vil derfor først komme i betragtning efter denne dato.