Hvem er vi ?

Klubben

Glostrup Skiclub blev stiftet d. 9. april 1983 og har i dag ca. 400 medlemmer. Vi spænder lige fra børn til superseniorer. Medlemmerne er på alle trin lige fra motionister til meget erfarne skiløbere og instruktører.. Klubben er medlem af Dansk skiforbund, der hører ind under Dansk Idrætsforbund.

Aktiviteter

Vore aktiviteter er primært skiløb, skigymnastik, indendørs hockey og løbetræning.
Klubben arrangerer hver vinter klubture til forskellige skisteder i Europa.
Udover skigymnastikken arrangeres der udendørs løbetræning to gange om ugen i sommerhalvåret og en gang i vinterhalvåret.
Af andre tilbud kan nævnes: præsentation af nye skiprodukter, klubfester, mountainbike og andre sociale arrangementer.

Klubblad og kontingent

Klubben har et medlemsblad "turhajen", der udkommer 1 gange årligt. Klubbens aktiviteter gennemføres ved hjælp af frivilligt arbejde og finansieres primært gennem kontingent og brugerbetaling.

Bliv medlem

Alle kan blive medlem af Glostrup Skiclub og skulle du ha' fået lyst til møde os, så kontakt gerne en fra bestyrelsen. Du kan melde dig ind i klubben ved at udfylde en formular direkte her på hjemmesiden. Vælg "kontakt" i menu-linien øverst for at komme videre...