Glostrup skitøjspakke for sæsonen 23/24

Så er det nye skitøj endelig klar til bestilling!

Vi går med mærket Beyond X, som også bliver brugt af mange andre skiklubber - så det er blevet testet i en del år.
Vi har lavet en aftale med Steep & Deep i Holte, hvor man også bestiller direkte. Se bestillingsinfo nederst på siden.
Man kan bestille både Jakke, bukser og mellem lag/jakke - alle i kvinde og herremodel.

Bemærk! Deadline for bestilling er 15. oktober, hvis man vil være sikker på at have tøjet inden næste års skiture

Jakke og bukser:

Skal eller foret jakke/bukser

Mellem lag / jakke:

Craft Midlayer - let polstret jakke

Prøvning:

Tøjet kan prøves på følgende adresse fra den 4 oktober - 14 oktober

S&D lager: Kongevejen 340, 2840 Holte (kør ind via Røgelskjærvej) med følgende åbningstider:

Mandag, Tirsdag, Torsdag, Fredag kl. 10:00-18:00
Onsdag kl. 12:00-18:00
Lørdag kl. 10:00-15:00

Bestilling:

Bestillingen af tøjet foregår på: https://www.sd-teamsupply.com/projects - nede i bunden finder du et link til Glostrup Skiklub og bruger koden: Glostrup2324

Angiv dine valg ved brug af drop-down menuerne. Vi anbefaler at man prøver tøjet inden man foretager en bestilling.

Når man bestiller er det afgørende, at man løber hele bestillingen igennem og trykker "send" for at gennemføre bestillingen.
Efterfølgende vil man modtage en mail fra Nicolai fra Steep & Deep, hvori man bedes bekræfte sin bestilling.
Opkrævningen vil ligeledes komme på mail, men først når tøjet er på vej fra producenten.

Spørgsmål rettes ligeledes til Nicolai på mobil: 22881046 eller mail: nicolai.madsen.dk@gmail.com

Ski hilsen

Glostrup Skiclub, Bestyrelsen - Kenneth