Køb af skitøj for medlemmer af Glostrup Skiclub

Der er gået et par år siden Klubben har fået nyt skitøj. Derfor har klubben, med stor hjælp fra Siemen, fået dette gode tilbud på plads.

Et ski sæt består af næste år´s top model fra 8848. Vi har fremvist skitøjet til nytårskuren og skigymnastik og alle er enige om at det er meget lækkert og af høj kvalitet.
I kan ikke finde det på nettet endnu, men vi har vedlagt billeder;

De 4 dele til Herrer:
Tempus jakken i orange, Guard softshell buksen i turkis. Fleece-sæt består af Lorenzo jakke i tyrkis, og Enzo Buksen i sort i ¾ længde.

De 4 dele til Damer:
Sanita jakken i orange, Grita softshell buksen i turkis. Fleece-sæt består af Castel jakke og Debra buks i ¾ længde. Begge er navy-blå med orange trim.

Herre-modellen er størelse small til xx large (se den her).
Dame-modellen er str 34 til 44 (se den her).

I får mulighed for at bestille individuelle størrelser per del og prøve tøjet hos Snow Fun. Se også størrelsesguide her.

Normal udsalgspris for hele sættet er ca. 5.800 kr. Vi har fået forhandlet en meget fordelagtig pris med leverandøren(8848) og forhandler (Snow-fun).
Ved fuldtegnet sponsorat samt tilskud fra Glostrup Ski Club forventer vi at få salgsprisen ned på omkring 2.400 kr.
Reklametrykket bliver henholdsvis turkis/sort og orange/hvid og vi har valgt at få ekstra kvalitet i trykket så det holder sig pænt længe.

Klubben skal bestille skitøjet medio februar og har derfor brug for at have din bestilling senest den 12/2 -2015 så vi kan bestille skitøjet.

Du kan bestille direkte her på siden.

Vi forventer at kunne levere skitøjet til næste september.

Venlig hilsen

Glostrup Skiclub Formand, Erling Gjelstrup
Email; gjelstrup@stenderup.com
Mobil. 21614357

Der er lukket for bestilling. Sidste frist var 19/2 2015.