Formandens tale.. roSKIlde

Klik her for at se den oprindelige invitation.

Referatet følger, men her er lidt stemnings-billeder..

På vagt ved porten til medarbejder camping.

Manden med et af de største og mest underholdende ego'er -- Snoop Dog!

Jørgen Groskopf var jo ikke tilmeldt -- men havde alligevel valgt at deltage forklædt som Marley!

Tid til afslapning ..

D.A.D !

Fra Fru Hansen til Madame Tournesol ...

Oplev Europas største musikfestival!

Sommeren står for døren - og det gør dermed også alle festivalerne. Den største af dem alle, ja, faktisk Europas største tilbagevendende festival er Roskilde Festival. Igen i år skal vi gøre en indsats for at den forløber smidigt og planmæssigt. Dette giver samtidig et godt tilskud til klubkassen, samtidig med at din frivillige indsats belønnes med et adgangsbånd til Festivalen samt er med til at støtte humanitært arbejde rundt om i verden. I vinter blev der bla. udbetalt 1 mill. kr. i støtte til sunami-ofrene i Østen fra fonden.

Over halvdelen af holdet på 25 Skihajer er sat. Men du kan nå det endnu!

Send hurtigst muligt en mail til formand@glostrupskiclub.dk og tilmeld dig. Som sædvanlig "først til Festival-mølle-princippet..."

Se mere på Roskilde Festivalen hjemmeside - de fleste af bands'ene er på plads. Se på www.roskilde-festival.dk

Morten Dyrner