White water kajak igen igen...

Flere har været der; nu kan endnu flere med hang til pjask og leg prøve den store udendørs boblebadsstrøm på Mörrumsåen i Blekinge.
Vi starter med redningsøvelser og roteknik, herfra starter legen med at beherske strømhvirvler bl.a. Eddieturn, surf m.m. Hvem ved, du sætter –næsten– grænserne: eskimo rul, møllehjul måske forlæns saldoer, alt sammen iført et ca. 2 meter langt PVC kondom.
Under kyndig instruktion af Jakob Hertz og Far Out, der også sørger for kajak, våddragt og alt øvrigt sikkerhedsudstyr.
Overnatning og forplejning fra lørdag morgen til søndag frokost er med i prisen, som er 1.250,- ved minimum 8 deltagere, transport er ikke med i prisen. For at vi kan lave det til en ren klub-tur, skal vi altså være 8 kursister.
Du skal medbringe grej til overnatning, service til dig selv, svedundertøj og badetøj til at ha´ på under våddragten., samt myggevand og hyggebalsam.

Afgang fredag den 20. august kl. 19.00, hjemkomst søndag den 22. August om eftermiddagen.
Tilmelding (også fra dem som har givet forhåndstilsagn) senest den 1. August.
Herefter koordinerer jeg kørsel.
Tilmelding på tlf. 2463 0920 / 4345 3686
Eller e-mail : steen.greisen@get2net.dk

For jer der har prøvet det før afholder Far Out sikkerhedskursus den 7. maj og videregående kursus den 8-9. Maj (altså i bededagene) samme sted og prisen er lidt bedre en de 10 % rabat alle under Skiforbundet får.
Har det interesse så kontakt mig på SMS 2463 0920 eller mail steen.greisen@get2net.dk

Mange tilsjaskede Steen G.