Glostrup Skiclub
1983 - 2003

Referat fra 20 års Jubilæumsfesten d. 3/5 2003

Klik her for at se den oprindelige invitation.

Referatet fra festen kommer her så snart det er klar....

I mellemtiden er her en lille forsmag i form af nogle af Jan Bo Rasmussens billeder:

Invitation til Jubilæumsfest

Lørdag d. 3 maj 2003
Vestervangsskolen, Glostrup
Kl. 17:30 - 03:00

Du inviteres hermed til et jubilæumsbrag af en fest med sjov og underholdning i højt humør med andre friske skihajer.

Medlemsprisen er Kr. 250.- som betales ved indgangen. For det får du live music, revy og 3 retters menu. Drikkevarer kan købes i baren til rimelige priser.

Du kan tilmelde dig ved at udfylde formularen nedenfor. Du kan også ringe til Neel på telefon 44482294.
Sidste frist for at tilmelde sig (eller evt. afmelde) er d. 27 april., efter da er tilmelding bindende og det koster 250.- uanset om du møder op eller ej..

Navne (ét per linie):

Antal personer:

Hvis du har problemer med formularen, eller fortryder din tilmelding, så send en mail til tilmeld@glostrupskiclub.dk