Hej alle friske Gi’hajer!

Nu er det atter tid til at samle tropperne, og følge op på alle de gode input fra vores stormøde i januar.
Tidspunkt: Onsdag d. 12/11, kl. 18.00 – 22.00
Mødelokale 1, Leragergård, Vældegårdsvej 30, Glostrup

På vores møde i januar blev meget tid koncentreret om Jubi-festen og revy. Men vi nåede også at få en masse andre punkter på flipoveren. Dem vil vi gerne arbejde videre med nu, så mød op til en frisk debat om klubbens fremtidige aktiviteter. Vi glæder os til de aktive deltagelse i at lægge planen for klubbens fremtidige aktiviteter. Der er indtil nu følgende punkter på dagsordnen:

Klubbens ture:
Børneturen
”Voksen”-ugeturen
Hemsedal
Sommerture
Andre turmuligheder
Løbeafdeling:
Aktiviteter/løb
Marathon
Rulleskøjter
Skigymnastik:
Fremtidig form?
Fremtidige instruktører ?
Andre Aktiviteter:
Cykling /mountainbike i skoven
Banko
Golf
Rulleskøjter
+ en masse gode forslag fra stormødet, Fastholdelse af Gi’hajer som vi kan tale videre om
Rekruttering af Gi’hajer:
Fra Skihaj til Gi’haj –hvordan?
WIIFM (whats in it for me?)

Vi ser frem til at se dig. Mød op og gør en forskel for din klubs fremtid. Der vil blive serveret lidt mad og drikke på aftenen.

Tilmeld dig her eller direkte til Lars Hansen, bestyrelsen, på mailadr. lnh@privat.dk
Vi vil gerne have din tilmelding inden d 5/11 af hensyn til mad og drikke.

Vi glæder os til at se dig…!
Bestyrelsen

En Gi’haj: En person som yder et stort og værdifuldt arbejde for Glostrup Skiclub!

Tilmelding ...