Pladsinfo, klik her

Clubtur i sommerlandet...

Så kaldes der atter til samling af store og små til en campingweekend, der med stor succes tidligere år, arrangeret af Glostrup Skiclub, er afholdt på den fantastiske Vejby Strand Camping i det dejlige Nordsjælland.
Sæt derfor allerede nu kryds i kalenderen i weekenden den 14. – 16. august 2009.

Det er selvfølgelig op til dig/jer selv, hvor længe du/I har tid til at campere/ hygge i det Nordsjællandske, men hvis vi er heldige med vejret, er det oplagt at blive hele weekenden.

Vi spiser aftensmad sammen fredag kl. 19.00, så det er en god ide at få slået jeres telt op inden! Igen i år vil der være mulighed for at søge ly i klubbens festtelt for duggen om natten og solen om dagen.

Hvis ikke man lige er til telt, så er muligheden her at leje en hytte. Nogle af hytterne ligger tæt op ad teltpladsen. Hurtig reservation tilrådes.

Campingpladsen byder på beskæftigelse til både store og små:
- bl.a. skøn forholdsvis ny swimmingpool med vandsprøjt, tennis, beachvolley bane, hoppepude og legeplads. Der er gå-afstand til stranden.

Vi skal selvfølgelig også have en skattejagt og så skal der bages snobrød. Men mere om det, når tiden nærmer sig.

Adressen er Rågelejevej 37 i Vejby Strand og du kan finde mere om pladsen/priser via www.vejbystrandcamping.dk.

Mad/drikke afhænger af dit eget behov og når tiden nærmer sig, vil I, som har tilmeldt jer få mere praktisk info.

Tilmeld dig allerede nu til Jannie ved at klikke her.

Af hensyn til det praktiske i arrangementet skal tilmelding ske senest den 10.8.2009.

På gensyn i Danmarks dejlige natur... . vi behøver jo ikke sneen for at ha’ det sjovt!

Sommersolskinshilsen
Jannie