Pladsinfo, klik her

Campingweekend

Invitation til Campingweekend

Igen i år går sommerclubturen til den fantastiske Vejby Strand campingplads, 13. – 15. august 2004.

Vi spiser aftensmad sammen fredag kl. 19.00, så det er en ide at få teltet slået op inden! Det er selvfølgelig op til dig selv, hvor længe du/I har tid til at campere / hygge i Vejby, men hvis vi er heldige med vejret (som vi plejer), er det oplagt at blive hele weekenden eller køre direkte til Vallensbækfesten om søndagen J

Campingpladsen byder på beskæftigelse til både store og små – bl.a. swimmingpool, tennis, beach-volley bane, hoppepude og legeplads. Adressen er Rågelejevej 37 og du kan finde mere om pladsen/priser via www.dk-camp.dk.
Fyr den af med andre skihajer – vi behøver jo ikke sneen for at ha’ det sjovt J
Prisen for overnatning ca. kr. 50 og mad/drikke afhænger af dit eget behov!
Når tiden nærmer sig, vil de tilmeldte få mere praktisk info.

Tilmelding  sker ved at udfylder formularen nedenfor. Du kan også ringe til Neel på 21613248. Sidste frist er 9 august af hensyn til pladsreservation, men du er velkommen til at melde din ankomst senere eller dukke op hvis du får lyst, så finder vi nok en plads!".

Navn:

Ca. antal personer og overnatninger:

Hvis du har problemer med formularen, eller fortryder din tilmelding, så send en mail til tilmeld@glostrupskiclub.dk