Pladsinfo, klik her

Campingweekend

Klik her for at se den oprindelige invitation.

Referatet fra festivalen kommer her så snart det er klar....

Invitation til Campingweekend

Sidste års succes gentages: Sommerclubtur til Vejby Strand Camping den 15.-17. august 2003.

Vi spiser aftensmad sammen fredag kl. 19.00, så det er en ide at få teltet slået op inden! Det er selvfølgelig op til dig selv, hvor længe du/I har tid til at campere / hygge i Vejby, men er det godt vejr, er det oplagt at blive hele weekenden! Sidste år var vi ca. 30 ..... og det var KANON hyggeligt :-)

Campingpladsen byder på beskæftigelse til både store og små: bl.a. swimmingpool, tennis, beach-volly bane, hoppepude og legeplads. Adressen er Rågelejevej 37, og du kan finde mere om pladsen her.

Fyr den af med andre skihajer - vi behøver jo ikke sneen for at ha' det sjovt ;-) Prisen for overnatning ca. kr. 50 og mad/drikke afhænger af dit eget behov - vi medbringer nemlig hver især forplejningen!

Tilmelding (ikke bindende) sker ved at udfylder formularen nedenfor. Du kan også ringe til Neel på 21613248.

Navn:

Ca. antal personer og overnatninger:

Hvis du har problemer med formularen, eller fortryder din tilmelding, så send en mail til tilmeld@glostrupskiclub.dk