BON BON land.

Klubtur til BON BON land

Her er referat og billeder fra turen til Bob Bon land d. 12 september 2004. Klik her for at se den oprindelige invitation.

Søndag den 12 september var vi 158 skifreaks der mødte op i Bon Bon land.
Vejret kunne måske godt have været lidt bedre, men det var jo blot påklædningen som kunne være lidt forkert !!

Efter hektiske 15 minutter ved indgangen, hvor der skulle ske betaling og vi skulle gå ind i Bon Bon land samlet, spredtes flokken hurtigt for alle vinde. Nu skulle der prøves mange af de sjove forlystelser.

Vejret drillede, så da vi skulle mødes til en samlet frokost på Mågeøen kl 12:30, da stod regnen faktisk ned i stænger !! Èn anden lille biting var også, at Mågeøen som jeg havde valgt som samlingsplet til frokost, var ved at blive gravet ud til en ny forlystelse.
Dem der trodsede regnen samledes derfor nede ved Rejen, hvor der var mulighed for at være i tørvejr.

Folk dryssede lige så stille hjemad, efterhånden som de havde fået nok. Der var dog også flere perioder med strålende solskin, hvor man måtte have jakken af, og det blev til mange sjove ture i forlystelserne.
Jeg selv tog afsted fra Bon Bon land klokken 17:00 sammen med en stor flok fra gruppen, og det kan jo godt være at det spillede ind at Bon Bon land lukkede på det tidspunkt !!

Jeg vil godt takke jeg alle for en god dag, og skal love at succesen bliver gentaget til næste år, hvor jeg dog nok skal bestille lidt bedre vejr !!

Bsv
Peter

Invitation til klubtur til BON BON land

BON BON Land

Tag din familie, venner, nabo og alle børnene med til alletiders herlige dag i Bon Bon Land

Søndag den 12 september 2004

Vi mødes foran indgangen kl 10:00

Prisen bliver 70 kr per person - børn under 90 cm er gratis.
(Normalprisen er 139 kr per person ! - så spar 69 kr !)

For dette får du:
  • Indgang
  • 69 gratis forlystelser
  • Én slikpind til din egen slikpind.
  • Én kasket
  • Én 1/2 liter Faxe Kondi.

Vi skal gå ind i parken samlet, og jeg skal betale samlet for at få rabatten, så i må meget gerne sørge for at være der til tiden, eller kontakte mig på dagen på min mobil samt sørge for at have lige penge som betaling til mig.

Vi samles kl. 12:00 til en frokost med enten medbragt madkurv eller der vil også være mulighed for at købe en pølse eller en pizza.

Tilmelding nødvendig, for at jeg ved hvor mange vi bliver, eller hvis der er andre spørgsmål til Peter på
                 Mail:  Kasserer@GlostrupSkiclub.dk eller på
                 Mobil:  40 41 28 62.
Ved tilmelding oplyses antal voksne samt antal børn. OBS. Sidste tilmelding er 7. september 18:00.
Ps:  Vi er allerede 43 tilmeldinger !

Jeg glæder mig til at se jer til en sjov dag.

Peter