Hjemmeside

Turbeskrivelse:
Berlin Marathon uden deltagelse fra Glostrup Skiclub…. ? Den går vist ikke! Så svaret er klart - vi gør det igen!

Marathonløbet er et af de mest velorganiserede løbsarrangementer, og hører til mellem de 2 - 3 største i verden. Det er 18. gang clubben løber Berlin Marathon – første gang var i 1988, da byen stadig var delt.

Ruten foregår i Berlins centrum på en flad og hurtig rute. Tilskuerne står på hele ruten og “klapper” dig rundt. Berlin er samtidig en utrolig spændende by i stadig udvikling og med mange kulturelle og historiske seværdigheder.

De sidste par år er der lukket for tilmeldingen allerede i starten af juni. Derfor tilrådes der til hurtig tilmelding. Løbsledelsen har sat grænsen for deltagerantallet ved 35.000 løbere og 12.000 in-linere.

Vi har igen år valgt at bo på Hotel Arizona. Hotellet er meget hyggeligt, har en hjemlig atmosfære og en god standard - bl.a. har alle værelser bad og toilet. Hotellet ligger på Königin Elisabeth Strasse 47 A, Charlottenburg. Hotellet ligger lidt udenfor byens centrum, men Ku’ Damm nås nemt via U-Bahn stationen Kaiserdamm.

Tidspunkt:
22. september - 25. september 2006.

Indkvartering:
Vi skal som nævnt ovenfor bo på Hotel Arizona.
Forplejning: ¼ pension (morgenmad). Der arrangeres fælles aftensmad fredag og søndag samt frokost på hjemturen. Disse måltider koster ca. 600,00 kr. og er inkl. i turprisen.
Indkvarteringen foregår på 2 og 3-sengsværelser. Bemærk at alle værelser har wc / bru¬sebad.

Afrejse:
Afgang fra Vallensbæk station fredag den 22. september 2006 - kl. ca. 6.30.
Hjemkomst samme sted mandag den 25. september 2006 - kl. ca. 15.30.

Deltagerantal:
Der kan maksimalt deltage 48 personer.

Pris:
Kr. 2.500,00 pr. person i delt dobbeltværelse.
Kr. 2.350,00 pr. person i delt 3-sengsværelse.

Inkluderet i prisen er:
Transport fra Vallensbæk station og retur, færgebillet, vejskatter, ophold med ¼ pension.
Herudover fællesspisning, i alt 3 måltider.

Bindende tilmelding til Hugo Larsen snarest muligt og gerne pr. e-mail til: hugo.larsen@skat.dk

Eller ved at indbetale depositum kr. 500,00 + startgebyr kr. 380,00 på følgende bankkonto:

Nordea - Vallensbæk afd.
Reg. nr. 1420
Kontonr.: 1200 01 1909

Husk at få anført deltagernavn under ”Ref.”

Sidste frist for indbetaling er den 1. maj 2006.

Restbeløbet skal indbetales senest den 15. august 2006.

Ved afbestilling før den 15. august 2006 (skriftligt) er depositum tabt, såfremt reserve¬deltager ikke kan fremskaffes.
Ved afbestilling efter den 15. august 2006 ved dokumenteret sygdom ell. lignende tilba¬gebetales det beløb, der eventuelt refunderes af hotel m.v.
Såfremt reservedeltager kan fremskaffes refunderes det fulde indbetalte beløb minus kr. 250,00.
Eventuel tilbagebetaling finder først sted efter turens afvikling og afslutning af rej¬seregnskab.

Tilmelding til løbet
Jeg har i lighed med sidste år reserveret et antal startnumre til clubben. Startgebyret koster kr. 380,00 kr. ved tilmelding inden den 28. april, og kr. 550,00 ved tilmelding i perioden fra den 29. april - 30. juni.

Aflysning m.m.:
Glostrup Skiclub forbeholder sig ret til at aflyse turen, såfremt der ikke er tilstrækkelig tilslutning. Der tages endvidere forbehold for valutasvingninger, prisstigninger på olie, færgebil¬letter, vejskat m.m.

Overtegning:
Såfremt turen overtegnes, noteres de resterende interesserede på venteliste. Deposi¬tum refunderes umiddelbart. Selve turens budget er baseret på, at turen økonomisk kan hvile i sig selv.
Et mindre overskud tilfalder ubeskåret det alpine arbejde i Glostrup Skiclub.

Eventuelle tvivlsspørgsmål besvares af Hugo Larsen på tlf. 43 73 05 21