Ronaldo da Costa. 1998 års vinder og rekordholder..

Hjemmeside

Turbeskrivelse:
Dette marathonløb er et af de mest velorganiserede løbsarrangementer, og hører til et af de største i verden. Det er 15. gang clubben løber Berlin Maraton – første gang var i 1988, da byen stadig var delt.

Ruten foregår i Berlins centrum på en flad og hurtig rute. Tilskuerne står på hele ruten og “klapper” dig rundt. Berlin er samtidig en utrolig spændende by i stadig udvikling og med mange kulturelle og historiske seværdigheder.

Husk hurtig tilmelding helt specielt i dette jubilæumsår. Løbsledelsen har sat grænsen for deltageran-tallet ved 35.000 løbere og 12.000 in-linere.

Vi har igen år valgt at bo på Hotel Arizona. Hotellet er meget hyggeligt, har en hjemlig atmosfære og en god standard - bl.a. har alle værelser bad og toilet. Hotellet ligger på Königin Elisabeth Strasse 47 A, Charlottenburg. Hotellet ligger lidt udenfor byens centrum, men Ku’ Damm nås nemt via U-Bahn stationen Kaiserdamm.
Tidspunkt:
26. september - 29. september 2003.

Indkvartering:
Vi skal som nævnt ovenfor bo på Hotel Arizona.
Forplejning: ¼ pension (morgenmad). Der arrangeres fælles aftensmad fredag og søndag samt fro-kost på hjemturen. Disse måltider koster ca. 450,00 kr. og er inkl. i turprisen.
Indkvarteringen foregår på 2 og 3-sengsværelser. Bemærk at alle værelser har wc/brusebad.
Afrejse:
Afgang fra Vallensbæk station fredag den 26. september 2003 kl. ca. 6.30.
Hjemkomst samme sted mandag den 29. september 2003 kl. ca. 15.30.
Deltagerantal:
Der kan maksimalt deltage 48 personer.

Pris:
Kr. 2.400,00 pr. person i delt dobbeltværelse.
Kr. 2.250,00 pr. person i delt 3-sengsværelse.

Inkluderet i prisen er:
Transport fra Vallensbæk station og retur, færgebillet, vejskatter, ophold med ¼ pension.
Herudover fællesspisning, i alt 3 måltider.

Sker ved at indbetale depositum kr. 500,00 + startgebyr kr. 380,00 på følgende bankkonto:

Unibank - Vallensbæk afd.
Reg. nr. 1420
Kontonr.: 1200 01 1909

Husk at få anført deltagernavn under ”Ref.”
Sidste frist for indbetaling er den 1. maj 2003.

Restbeløbet skal indbetales senest den 15. august 2003.

Ved afbestilling før den 15. august 2003 (skriftligt) er depositum tabt, såfremt reservedeltager ikke kan fremskaffes.
Ved afbestilling efter den 15. august 2003 ved dokumenteret sygdom ell. lignende tilbagebetales det beløb, der eventuelt refunderes af hotel m.v.
Såfremt reservedeltager kan fremskaffes refunderes det fulde indbetalte beløb minus kr. 250,00.
Eventuel tilbagebetaling finder først sted efter turens afvikling og afslutning af rejseregnskab.

Tilmelding til løbet:
Jeg har i år reserveret startnumre til clubben. Startgebyret koster kr. 380,00 kr. ved tilmelding inden den 10. maj, og kr. 550,00 ved tilmelding den 11. maj - 9. august.

Aflysning:
Glostrup Skiclub forbeholder sig ret til at aflyse turen, såfremt der ikke er tilstrækkelig tilslutning. Der tages endvidere forbehold for valutasvingninger, prisstigninger på olie, færgebilletter, vejskat m.m.

Overtegning:
Såfremt turen overtegnes, noteres de resterende interesserede på venteliste. Depositum refunderes umiddelbart. Selve turens budget er baseret på, at turen økonomisk kan hvile i sig selv.
Et mindre overskud tilfalder ubeskåret det alpine arbejde i Glostrup Skiclub.

Eventuelle tvivlsspørgsmål besvares af Hugo Larsen på tlf. 4373 0521