Ungdomscamp efterår 2005

Er du mellem 16 og 20 år, så tjek lige her.

Nu er der mulighed for at komme på årets første skiferie, sammen med andre unge.

Glostrup Skiclub har i samarbejde med Dansk Skiforbund, Den danske Skiskole, Dansk Snowboard Team, Skiklub Hareskov og Slagelse Skiklub arrangeret en ungdoms camp med fokus på alpin, snowboard og freestyle.

Her vil være mulighed for at blive bedre til den disciplin du mestrer, men også til at afprøve andre discipliner. Udover Skiløb vil der være andre aktiviteter som fotosessions, test af næste års ski, BBQ og fest.

Turen går til gletscheren Hintertux i Østrig. Hintertux ligger for enden af Zillertal-dalen og med toppen i 3260 meters højde er der rig mulighed for udfordrende nedfarter.

Turen foregår i efterårsferien med afrejse fredag den 14. oktober.

Pris ca. 4800 kr.
Inkluderet i prisen er transport i hvilebus, hotelophold med ½ pension, liftkort, ski og snowboard undervisning samt andre aktiviteter.

Er du medlem af Glostrup Skiclub giver klubben et tilskud på 500 kr. Kontakt Gitte når du har tilmeldt dig.
Er du endnu ikke medlem koster indmeldelsen kun 150 kr. hvis tilmeldingen sker i forbindelse med ungdoms campen.

De kan også læse mere i denne flyer fra Dansk Skiforbund.

Tilmelding sker på www.mountaincamp.dk

Spørgsmål kan stilles til Gitte Pedersen på mail: gitteg@pedersen.mail.dk  eller om aftenen 2081 6138.